Partyparty

Vilken fest! :D
Igår var det storkalas för Fummelfots helt fantasktiska föräldrar, jag hjälpte till i köket när det behövdes och hade en underbar kväll. Det var god mat, underbar människor, tal, sånger, ett kick-ass rapframträdande av Fummelfot, bilder man aldrig kommer glömma och dans natten lång och kramar i mängder. Vi gick därifrån vid 3-tiden och jag knödde in mig i det redan fullbelagda huset mellan underbaraste tvillingarna Fummelfot och Ocke. Att sova i skarven mellan två sängar är en intressant upplevelse, men jag klagar inte, jag fick ju sovplats ^^

Nu ska jag snart bege mig ut i skogen med Ojla, dricka glögg och njuta av vintervädret innan vi beger oss in mot stan för kvällens bio :)


/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback