There's so many rules to follow

Nyss hemkommen från Fummelfot och mysigt pepparkaksbak. fick med mig mina egenbakade hem, eller iaf de som fick plats i burken jag tog med mig ^^
Det var precis vad jag behövde, fick kläckt ur mig den mening som loopat i skallen hela dagen, men som jag varit livrädd att säga högt. Nu känns det nog ändå lite bättre... lite lättare när någon annan vet, även om det inte gör saken mindre komplicerad.
Och underbara Gabby var där och satte stämningen som bara hon kan, hur kan man annat än älska den människan? En mysig kväll, med en pepparkaksdeg att få utt lite frustration över, underbar sjuk humor och vänner som bistod med kramar, te, kaffe och sist med inte minst nybakad lussekatt med kall mjölk till :D

Ska försöka somna i tid ikväll....kunde inte sova igår, låg bara och stirrade i taket i flera timmar...såhär i efterhand kunde jag ju lika gärna gjort något vettigt istället, men det kom jag inte på då. Det är lätt att vara efterklok.



/Cillla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback