Helg! På riktigt! :D

Inte blev det mycket sömn inatt..., men hemtentorna blev klara!! Det är så himla skönt att det är gjort, att de inte ligger där och räcker ut tungan åt mig längre. Ingen aning om de kommer bli godkända däremot... det är ju skitsvårt att veta vad de vill ha för svar!
Men inte mycket att fundera över nu, får väl göra nya om det skulle gå åt pipsvängen.

Fummelfot kom hit en stund igår, vilket var himla tur för då var jag tvungen att resa mig från tentaskrivandet vilket fick mig att inse att jag inte ätit något sen frukost ungefär.
Så vi mumsade en lättare middag, förflyttade oss från köket till soffan i vardagsrummet, drack te och uppdaterade verandra om livet. Det händer sjukt mycket på två veckor! I alla fall de senaste två veckorna.
Hon är helt enkelt underbar, pillade mig i håret, ställde precis de frågor jag behövde. Allting blir mycket enklare när hon är med. Alla borde verkligen ha en sån vän. Det är guld värt! Kan inte sägas för många gånger! ♥

/Cilla

Kommentarer
Postat av: Fummelfot

Min bebe. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback