Det finns en värld som jag far till ibland. ♥


Lugn och lycklig in i själen.

Igår gick jag förvisso upp sjukligt tidigt (3:30) för att hinna packa min väska innan jobbet. När jag äntligen var klar på ica kom pappsen och plockade upp mig och vi åkte ut till Koitjärve där det hölls tvm-ting. Det känns alltid lika bra att komma ut i natoren, träffa underbara människor, få kramar, skratta massor, leka som ett barn och förundras över naturen och hur tyst det kan vara.

Det tog emot att resa sig från värmen vid elden och åka hem, hade så gärna suttit kvar och myst, pratat och sjungit hela natten, men ibland måste man vara lite smart också och det hade inte varit det minsta smart att sitta utomhus länge och bli kall när man har en förkylning som inte vill ge med sig.

Men jag fick laddat mina batterier, fyllt på kramförrådet, lekt av mig och återigen blivit påmind om att jag aldrig kommer bli någon stadsflicka. :)

Vi hade ank-race ner för bäcken! :D



idag ska jag hem till min älskade famlij och njuta av lite mer kärlek och kramar innan helgen tar slut och det är dags att ta tag i vardagen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback