Dum av dig

Var så sjukligt disträ i morse!
Jag gick upp, gjorde smoothie till frukost och hann hälla ut nästan en tredjedel i diskhon innan jag insåg vad jag gjorde! Sen gick det mesta bra, det började bli dags att åka, så jag skrev ut min vetenskapliga artikel jag skulle ha till dagens seminarie, borstade tänderna, insåg att jag glömt ge katterna mat, åtgärdade det och gick...utan artikeln!

Men man kan väl inte vara på topp alla mornar antar jag :P
Imorgon ska jag jobba hoppas jag är lite mer skärpt då, så jag slipper göra bort mig, eller skada någon, vem vet.

Här i lägenheten kommer gasen försvinna snart, viklet innebär att gasspisen kommer vara oanvändbar och jag måste ha en ny. Pratade med Hans (min farbror som jag hyr lägenheten av) om det och han sa något om varmluftsugn, häll och större spis...Me like! :D
Särskilt varmluftsugn! Så tar det inte riktigt lika lång tid att baka knäckebröd när man kan ha två plåtar inne samtidigt! ^^


/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback