How do you feelmjölk idag?

Sällan har jag mött hösten och vintern med sån glädje. Det är svinkallt, men vad gör det när allt är på topp? Bara ta på sig varmt ju :) Har tagit ner vinterkappan från vinden nu, den var väldigt uppskattad när jag gick till jobbet i morse...minus 4 grader! Och så himla fint med frost i gräset och jag hoppade på de frusna vattenpölarna så det sa "kras" och blev lycklig som ett barn varje gång :)
Kanske tur att det inte var så mycket folk ute så dags som kunde se mig^^

Ikväll ska jag och Rödtott hitta en mysig pub och dricka öhl. vi börjar på andra långg. och hoppas på bättre lycka än sist, då var det sent och dessutom var vi ett sällskap på 7 pers vilket gjorde det liite svårare att få sittplats någonstans:P
Ska bli skönt att komma ut lite och har längtat efter öhl i flera dagar nu, så det är på tiden att jag gör ngt åt det! Yumyum! ^^

Sitter och lyssnar på ordvrängaren Robert Broberg och hans geniala texter medans jag målar naglarna för kvällen, man kan ha det mycket värre har jag hört!
"rädda mej! Min frukostmacka vill bli bredd av dej!"

shit! Insåg att nästa Harry Potter har biopremiär nästa månad, borde nog läsa om sista boken snart...minns...väldigt lite ur den. Borde läsa om liftarens också... det är väl bara att börja ^^

-Ciao!-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback