Heartbeats

Den oplanerade helgen blev den perfekta. :)

Öhl och utgång med Rödtott i lördags, var hur mysigt som helst trots att vi var lite trötta :P Avslutade med en svindyr, men snuskigt god mojito på Hotel Avalon innan vi gav upp och åkte hem. Lagom avancerat och toppentrevligt!:)

Igår träffade jag älskade Fummelfot, Det var precis vad förvirrade jag behövde! Vi åt sushi, kramades, fikade och jag fick höra precis de kloka ord som jag behövde höra. Ibland behövs det helt enkelt att höra någon annan säga det för att man ska fatta, även om man egentligen har svaren själv.  Mätta och nöjda gick vi åt varsitt håll och jag kände mig lite bättre till mods. Underbara, kloka kvinna, vad skulle jag göra utan dig ♥!
Kvällen spenderade jag som tentaflyktshjälp hos T (kommer inte på något vettigt nick! Shit vad det är svårt!) där det bjöds på fancy middag med vin, sedan film, popcorn och grogg. Dock tar det ett tag att se tre filmer och vi lärde oss att bussarna tydligen slutar gå runt midnatt på söndagar. Så det blev övernattning och lyxfrukost också innan jag begav mig hemåt i regnrusket. Perfekt helgavslut/veckostart :)

Jag har ju dock dumt nog övertalat mamsen att vi ska promenera idag, oavsett väder...är man dum så får man skylla sig själv, bara att knata ut i regnet:P

-Kärlek-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback