inte helt smart...

Jag vet, man ska inte träna när man inte känner sig frisk...men dans är ju inte träning, det är ju bara kul! eller? sen att det inkluderar massa svett och träningsvärk behöver vi ju inte prata om? :P
Men jag dansade igår, tog det liite lugnt (ett tag iaf) på Dancehallen, tittade på när fummelfot dansade och gav sedan iaf 90% på NYCn. Det kan inte hjälpas, jag kan liksom inte låta bli när det är så himla kul och vi lade till nya grejer på båda koreografierna. Happyhappy!



Men så får jag ta smällen idag också... hade hemsk huvudvärk och ingen röst när jag vaknade. När jag tog mig in till stan för att träffa Björnen och få lite pengar var det sju resor jobbigare än det borde varit...genomsvett när jag kom hem... men nu är det bättre, bara totalt tät i näsan, hoppas kunna få ut lite till ur den nästan tomma nässprayen innan jag går och lägger mig så jag kan andas inatt. Får köpa ny imorgon. Måste!

Imorgon ska vi få våran hemtenta, ska bli spännande att se upplägget på den.
Vill ha resultatet på tentan vi skrev förra veckan, men det dröjer nog ett tag till...jag vill veeeta! (hoppas jag :P )

-Au revoir!-
/Cilla

Kommentarer
Postat av: Fummelfot

Babylove! Jag VET, jag har också gjort sådär, så jag klandrar dig inte en sekund... men ta det chill i helgen, okej? Sov ordentligt och sådär, så ska du se att du är kry till på tisdag igen! ;)

Du vill få tillbaka tentan, så du kan se hur awesome du var! Ses imorgon bebe! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback