smiling

Börjar sakta åtehämta mig från torsdagens pubrunda och sömnbrist.
Torsdagen började med att kattattan (läs: Tigris) Beslutade sig för att provastämbanden kl. 5 på morgonen...och sen kunde jag ju inte somna om så det var bara att knata upp.

Hade en bra dag i skolan, vi kom igång med projektet, nästan klara med projektplanen som ska vara inna på tisdag, känns bra att vara på gång :)
Lunch hemma och sen tänkte jag var smart och lägga fram det jag skulle ha med till pubrundan, byta väska och lite sånt och inser att jag ju linte  hade ngt kårkort! Man kommer inte in utan kårkort! En panikförfrågan på fb om någon som kunde ha mig som gäst löste dock den lilla pinsamheten galant ^^
Det var som alltid härligt att komma till Chalmers, träffa folk man inte sett på ett tag, dricka öhl (och en och annan shot kanske) och stå i kö...
Även om just köandet i sig inte var det roligaste på kvällen direkt. Kön in till Hubben var rent absurd! Vi kom nog nästan 5 meter på en halvtimme, sen gav vi upp och satte oss på Zaloonen tills de stängde och då ställde vi oss utanför och tittade på när de städade:P Ojla skulle till föreningsrummet och hämta sin dator och i brist på annat att göra hängde T och jag på. Vi blev kvar där ett tag, tittade på Lejonkungen på Ts Ihpone innan vi begav oss från Chalmers strax efter 4.
Kände mig relativt pigg för att vara så dags på dygnet. Det trodde visst T också att han var, för när vi kommit hem till honom och lagt oss sa han "Jag känner mig inte alls trött!" och 2 minuter senare låg han och snarkade.

Så det blev ett dygn utan sömn, sedan en natt med på tok för lite sömn och igår åkte jag hem till Annqa för pyssel och bakning, blev dock inget pysslat, men vi åt världens godaste morotssoppa! Den var så himla god! Helt amazing! Sen gjorde vi en utomordentligt god äppelpaj som vi mumsade på medan vi såg på Röd Oktober. En helt ok kväll, jag kan ha varit lite tråkigt sällskap mot slutet eftersom jag mest satt och gäspade, men jag hade mysigt iaf ^^

Nu äntligen har jag fått mig lite ordentlig sömn!
Det behövdes verkligen. Känner mig mycket trevligare idag :)

Ikväll blir det Hip Hop mästerskap för att heja på fantastiska Fummelfot, kommer bli awesome!


/Cilla

Kommentarer
Postat av: T

Snarkade jag verkligen?

2010-10-31 @ 09:49:28
Postat av: Cilla

Ja en liten stund, men du hade iaf vänligheten att sluta när jag bad dig om det ^^

Postat av: T

Å fan, första gången nån har sagt att jag gjort det. Men skönt att jag är snäll även då jag sover :)

2010-10-31 @ 10:55:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback