Relaxed

Gårdagen blev inte alls som jag tänkt mig. Jag skulle ju åka till hiphop mästerskapen, heja på Fummelfot och ha en helt awesome kväll, men så blev jag helt oprovocerat påhoppad av huvudväken från helvetet... så jag satt hemma hela kvällen. Kändes som att varenda kotte hade en roligare halloween än jag.
Men jag gjorde mitt bästa för att få fram lite stämning och satte mig och såg på The Nightmare Before Christmas, bättre än inget :)

Betydligt bättre dag idag dock, har egokväll som hittills har innefattat ett avkopplande, varmt skumbad, tända ljus och ett glas rött. Snart blir det god mat och sen ska händer och fötter få bli lite ompysslade också.
Imorgon börjar en vecka med massa inplanerat, ser fram emot det. Först ut är middag med mamsen på Woopsie, kommer bli jättemysigt! ^^
Överväger att försöka klämma in ett besök hos frisören också, det är verkligen dags för det snart (eller, det har väl varit dags för det ganska länge egentligen)... men vart sjutton ska man gå?! Har ju ingen koll på frisörerna i stan, det ska ju helst inte kosta alldeles för mycket heller. Jobbigt jobbigt... :P


/Cilla

Kommentarer
Postat av: Ronja

Hos mig finns en jätte bra och lagom dyr frisörsalong: Salong Visit och där ska du besöka Gabriel. Både jag, Björn och mamma och massa andra jag sett får ursnygga klippningar! Kan varmt rekommendera. Kostar 170 kr.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback