Vad ska jag ta mig till

Det var så härligt att träffa Fummelfot igår, som jag saknat henne! Det blev kramkalas, jag uppdaterade om läget, fick ur mig allt tanketrassel en gång till, och hon förstår. Hon ler, kramar och muntrar upp, lovely! ♥
Så tog vi oss till nordstan i jakt på massa grejor hon behövde, såntdär som är jobbigt att köpa när man verkligen behöver det: Nya dansskor, sportbh, snygga tröjor... Men vi fick tag på alltihop! och gick bara i två butiker! Jag har nu blivit tilldelad titeln "Fummelfots Shopping-Musa" ^^

Idag sitter jag och fryser, det är varmare än på länge ute, men jag fryser ända in i märgen, hoppas det går över snart. Ska till skolan för workshop och projektmöte sen blir det pubrunda på Chalmers ikväll! :)


mors!
/Cilla

Kommentarer
Postat av: Fummelfot

Världens bästa shopping-musa! Så kul att se dig igår också bebe! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback