On the run

snart är första kursen klar.
Tenta på tisdag och det känns bra. Jag kan ärligt talat säga att jag har lärt mig massor de senaste 4 veckorna och jag vill lära mig mer! En fantastisk känsla som kittlar som sockerdricka :)
Jag har valt rätt den här gången.

Gjorde nyss något jag mest bara haft som en galen idé förut. Nu är den verklighet. Det finns ingen återvändo och inga ursäkter, jag ska ge järnet för detta!

Jag ska springa Göteborgsvarvet 2011.
Betalat och klart.
Snacka om att överraska sig själv!



En förväntansfullhet har tagit sig in i magtrakten och jag ser verkligen fram emot den kommande resan mot min första halvmara! Första målet är att jag ska komma runt utan att avbryta, men det kan mycket väl ändras med tiden, först ska jag klara distansen, sen kan vi börja fundera på tider :P

Ikväll dansar Twisted i KBA, jag ska dit! :)


-på återskrivande-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback