Touch me

Det är en vecka till tenta.

EN VECKA!!

Och det känns ändå ganska bra. Måste bara köra stenhårt de sista dagarna nu så ska det nog gå vägen dethär :) Jag har haft en bra dag. SOlen har strålat på den karblå himlen, gula löv lyste på marken och jag bestämde mig för att ta vara på det och gå till brunnsparken och ta vegnen därifrån efter skolan. Men när jag kom dit gick jag vidare till lilla bommen och insåg att det ju var en utmärkt dag för en båttur! Så jag tog Älvsnabben till Lindholmen och gick hem därifrån. Det var så fridfullt, kluckande vågor och solglitter i vattenytan. Det är vardagslyx! ♥

Dock fick sig studiemotivationen en törn när jag kom hem och höll på att snubbla över mitt första nummer av Runner's world på hallmattan. "Jaaaaa!! Äntilgen!" Skrek en liten röst inombords och jag ville sätta mig och läsa den på en gång. Men det blev en utmärkt morot för att få saker gjorda och fungerade sedan utmärkt som middags-lektyr :)

Har haft en sån sjuk längtan efter närhet de senaste dagarna. En kram, någon som pillar mig i håret eller bara stryker mjukt över min arm. Tror det kan vara någon form av post-förkylnings-syndrom som effekt av att ha suttit isolerad hemma några dagar. Emellanåt är det lite jobbigt. Men för det mesta klarar jag mig bra.

åh förresten, jag är grymt duktig för jag har gjort matlåda till imorgon! Har varit ganska kass på det det senaste, men nu jäklar är jag på g igen! :D


-natti!-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback