En sten har lyfts från mina axlar

Ordning på livet på riktigt.
Äntligen!

Jag spenderade 3 timmar härom dagen åt att sortera alla viktiga papper, kvitton och räkningar från nu och ett halvår tillbaks. Det blir en hel del kan jag meddela för er som inte kunde räkna ut det. Det blev lite kaos på den biten av mitt liv (edit: den biten också) i december och för varje månad har högen vuxit och det har blivit mer och mer motigt att ta tag i det. Men nu är det ordning och organisation i hela skrivbordshörnan, så välordnat har det inte varit på...typ sen jag flyttade in! :P

Så nu är det bara att köra på, livet är i fas igen och nuet är det som får högsta prioritet framöver! I kväll ska jag vara i nuet så mycket att det känns i hela kroppen, det är tisdag.
Tisdag betyder dans! :D
Det var skitsvårt att hänga med sist, men jag ska bannemig ge allt! Har ett klistermärke dör det står:"Om du tror att du klarar det, så gör du det. Om du tror att du inte kan, så får du rätt" Jag klarar det! ATT jag gör!! :)

Idag ska det även läsas massamassa om hälsa, för min kurslitteratur är här! :D Jag har lite att ta igen och dessutom en uppgift att göra innan seminariet på torsdag, men den tänkte jag ta imorgon. Har ledigt långhelg denna veckan (fre+lör+sön+mån) men den lär fyllas ut ganska raskt med studier. Eventuellt blir det Spexet Christian Tyrann med T på fredag också, hoppas det finns biljetter kvar!!
Men först på schemat: Handla!

-bye-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback