Andas!

Satt och funderade lite över vad som måste göras den närmaste tiden.
Det kommer bli en SJUKT intensiv månad! Flytten, dansen, flytten, träningen, skolan, söka jobb, skolan... och sen ska jag hinna leva också! Ibland får det mig att bara vilja krypa upp i soffan och strunta i alltihop, men det fungerar ju inte riktigt så. Tyvärr.
Det har varit en hektisk vinter och våren visar inga tecken på att bli särskilt mycket lugnare. Sommaren däremot är fortfarande ett enda stort tomrum som väntar på att fyllas. Frågan är bara med vad? Jag hoppas innerligt att jag kan få ett jobb snart så jag slippar sitta sysslolös och pengalös om dagarna medans vännerna jobbar och Mr. är på tok för långt bort. Jag vill ha att göra om dagarna, så jag har mindre tid över att längta och tänka. :P
Så nu ska jag sluta längta och tänka och göra något istället, plugga till exempel.
Efter att jag fått i mig min lunch.
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback