Barfota utan strumpor och skor

Det är ju sommar ute!
Lovely!


Kan inte riktigt begripa att det är påskvecka, men det sjunker nog in så småning om. Har inte pyntat något i lägenheten för att jag inte riktigt vet hur det skulle tas emot av katterna, och dessutom är jag inte alls sugen på påsk i år. Märkligt. Men det kommer ju bli en fin helg iaf om man tror på vad vädersnubbarna säger, hoppashoppas att de har rätt. Det verkar ju bra än så länge :) Ska nog ut i solen när jag är klar med min tvätt, det ser ju så härligt ut så det är galet. En bok och en kaffe. japp, så får det bli.

Pappa kom över med lite flyttkartonger igår, det börjar kännas som på riktigt nu. Jag ska nog faktiskt flytta, det är inte bara en galen fantasi. Jag har fortfarande lite panik emellanåt över den ekonomiska biten bara... fortfarande dött på sommarjobbsfronten. Men snällaste föräldrarna ( ♥! ) lovar att hjälpa om det blir kris, klart att de gör, de är ju mina föräldrar, men det känns inte bra att behöva låna av dem för att klara sig. Har gjort det tillräckligt redan. oh well, vi får se vad sommaren har att erbjuda. Förhoppningsvis massa sol och värme iaf, det är ju alldeles gratis att njuta av :)

Var i skatås en sväng igårkväll och sprang, kunde åka hem i kortbyxor utan att frysa kl. 20 på kvällen. Det var en tipptoppkväll helt enkelt, men sen var jag ganska seg, ska försöööka hålla vilodag idag, svårt när vädret är så fint, men det kan ju få bli en liten promenad istället kanske.

/Cilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback