Happiness

Igår kom han äntligen tillbaka till stan! Underbaraste Mr. dundrade hit och parkerade hojen under skylten "elektronikskrot"... tyvärr glömde jag fota det hela :P
Galet att man kan längta så efter en människa, men det hör väl till hela den här kärleksgrejen antar jag. ^^
Han hade med sig ett påskägg från Åre Chokladfabrik till mig, fyllt med lyxiga praliner. Delikat! Så det fick agera efterrätt när vi tog med oss middagen upp på Ramberget och njöt av sällskapet och utsikten, slogs lite med myggen och satt kvar tills det helt enkelt blev för kallt och vi traskade hem till värmen igen. Göteborg är vackert uppifrån om kvällen :)




Nu har Mr. åkt iväg igen, men jag sitter kvar och ler. Nu ska jag ta tag i dagen och se till att få ngt vettigt gjort, inte mycket som känns särskilt jobbigt idag faktiskt. Det gäller att ta vara på det ^^


Och ett stort grattis till tusskatten Kiya som blir stora fröken och fyller två år idag! ♥



/Cilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback