Milrunda och ensamkväll

En perfekt dag för en runda i skatås, lite disigt, itne gassande sol, men ändå varmt och skönt. Tänke egentligen bara ta 5:an, men när det var dags att välja så svänge fötterna av in på milbanan och det var bara att hänga på helt enkelt. Skippade pulsklockan (gillar inte riktigt bältet, det skaver..) och efter en stund även musiken, tror jag ska springa utan musik när jag springer där, det gick ju mycket bättre iaf! 1:08:32, nästan precis samma tid som jag fick på Midnattsloppet förra året. Den tiden ska jag döda i år! :)

Sen var det hem, duscha, slänga i mig lite smoothie och så iväg ner på stan med mamma. Jisses vad med folk det var ute idag! Men jag förstår dem, jag menar, jag var ju också ute i det fina vädret :P Det var jättemysigt att strosa omkring tillsammans, men så stängde butikerna och jag vinkade av mammsen. Sen kom den. Ensamheten. Jag hatar sånahär kvällar! När jag känner mig som den ensammaste flickan i världen utan att egentligen ha någon som helst anledning. Så jag sitter här och läser bloggar, tycker synd om mig själv och längtar efter Mr. , vilken höjdarkväll...

Kommer iaf inte ha några problem att somna ikväll, känner mig helt slut i både kropp och knopp.


/Cilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback