Väckt av katten

Jodå, idag med, klockan fem ungefär tyckte lilla fröken att jag skulle vakna. Inte en chans att somna om, så jag drog på mig mjukisbyxor och fixade en okristligt tidig frukost. Har hunnit med en hel del sen dess, både diskat och bäddat rent, läst lite bloggar, lekt med kattfröknarna. Så kan ju lika gärna sätta mig och skriva ner en liten rapport här på bloggen.

Födelsedagsmiddagen hos Mr. i fredags var top notch! Riktigt gott och med fantastiskt sällskap :) Efter att som efterrätt ha mumsat chokladbollar och till detta intagit punch (två trötta själar behövde lite sockerkick för att orka med kvällen) begav vi oss mot Gasquen och möttes av ett TOMT dansgol och en sådär tio pers i lokalen, tack och lov blev det bättre efter ett tag när det trillade in mer folk, men jag var lite orolig ett tag :P Blev en toppenkväll med massamassa dans och skratt i trevligt sällskap! Sprang lite otippat in i Spolander där också (gick låg/mellanstadiet ihop), har inte träffats på evigheter känns det som, vi läser tydligen typ samma utbildning fast olika årskurser, där ser man vilken dålig koll jag har... ^^
Mr. och jag gav oss hemmåt strax innan två och jisses vad jag sov gott! Efter frukost hade Mr. högläsning ur boken han fick i present ("Vän av ordning" av David Batra) medan jag satt och myste med en kopp te.
Alldeles lagom dagen-efter-underhållning ♥ .

Efter jobbet igår åkte jag hemhem och fixade på högtalarna, de är typ klara nu!! :D Enda som fattas är ett skydd över högtalarelementen för att göra dem någorlunda kattsäkra iaf. Bilder kommer snart, jag lovar, men de ligger på pappas och brorsans kameror för tillfället, ska åtgärdas nästa gång jag åker dit. Då följer troligen de vackra lådorna med mig hem också, längtarlängtarlängtar!! :)

Nu blir det kaffe.
Detta kommer bli en awesome dag!

/Cilla

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback