eftertentaseg

Efter att ha känt mig på tok för lugn i flera dagar satt jag igår i tentasalen och kände nervositeten börja pirra i bröstkorgen. Jag svarade på de flesta frågor, men missade på helt larviga grejer. Så antingen klarar jag den, eller så är jag larvigt nära en gång till. När jag lämnat in och gött så började tankarna loopa. "om jag inte klarar denna har jag inga pengar i höst" "jag måste flytta hem om jag inte har råd med hyran" "jag kommer inte ha råd att fortsätta plugga" och liknande domedagstankar var det som snurrade runt.
Jag kom hem, bröt ihop, gav upp och gick och sov några timmar. Sen kändes livet lite ljusare igen :)


Nu kan jag inget göra åt saken förrän resultatet kommer, bara att försöka släppa det tills dess.


Stämde träff med Fummelfot för att hämta ut tröjorna till Midnattsloppet och strosa lite på stan i sensommarsolen efter hennes jobb. Lovely.
Jag hämtade även ut tröjan till Mr. när jag ändå var nere på stan, dock blev det visst lite fel när tjejen som plockade ihop grejorna åt oss plockade tröja åt honom. Jag kom hem till Mr. med den och vi, likt barn på julafton provade de fina tröjorna på stört så bröt jag ihop av skratt när jag såg honom. MAGTRÖJA! Han hade fått en dammodell på tröjan, det var... otroligt charmigt ^^
Inte fick han något startgruppsband heller, så det är bara att ta med grejerna till stan igen och få bytt tröjan och få ett band. Velpotta till funktionär!

En aningen trött Cilla agerade extraväckning åt Mr. i morse så att han skulle komma upp i tid för tentan. Gick betydligt mycket lättare än jag trodde, hade väntat mig en riktig utmaning :P
Skönt att vara igång i tid idag, ha hela dagen framför mig att göra... vänta nu, jag måste inte göra någonting förrän jag ska till jobbet ikväll! Sweet!
Ett bad kanske. Gott kaffe. Läsa en meningslös roman.


Jodå, det blir bra detta :)

/Cilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback