Det är en farlig värld vi lever i

det är livsfarligt ute idag! Jag höll på att slå mig ordentligt på väg till tvättstugan när jag halkade, det såg ju inte alls halt ut! Men som tur var så var det på väg dit när kassarna fortfarande var fulla av mjuk tvätt, de fungerade utmärkt som landningsplats :) Undrar hur många grannar som fick beskåda mitt lilla missöde, och sedan se hur jag satt och skrattade hysteriskt en stund innan jag samlade mig och reste mig upp :P

Gårdagens korv-stroganoff blev galet god! Och jag var galet mätt efteråt, så värt ^^ Senare på kvällen blev det film, Ojla föreslog GoldenEye och visst, det var längesen så den blev det. Efter en stund visade det sig dock att det itne var längesen jag såg den, jag hade inte sett den alls! Trodde jag faktiskt att jag hade... men nu har jag det! :)
Vinkade av Ojla runt halv två och sen damp jag i säng och sov som en prinsessa. Vissa kvällar känns sängen sådär extra skön, det var en sån kväll :)


/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback