Ensam och bedrövad, men med bullar i frysen

Igår stökades det i köket tillsammans med Mr. och vi lyckades baka himmelskt goda kanelbullar! Tyvärr försvann ju hälften hem till honom, så det blev inte väldans mycket i min frys, men så det räcker ett tag iaf. När jag kom hem från skolan idag luktade det fortfarande nybakta bullar i lägenheten, sämre saker har jag kommit hem till i mitt liv ^^

Sen hände något, humöret bestämde sig för att störtdyka, krascha i botten totalt. Så en ynklig Cilla har under kvällen försökt mota bort den jobbiga känslan med bullar, kaffe, te, serier, film, filt, soffa, kattgos...inget fungerar!! Sällskapssjuk och med en förfärlig längtan efter kramar, men alla har annat för sig, så jag får helt enkelt reda ut det på egen hand. Om inte annat så försvinner det väl förhoppningsvis efter en natts sömn.
Imorgon är det mami-time inbokad på eftermiddagen, ska bli mysigt att träffa henne! :)



-mors-
/Cilla

Kommentarer
Postat av: Ronja

Dock hade jag haft iaf en liten stund över idag (om jag hade vetat tidigare ;)) Kram på dig, för snart är det dags för nattjobb....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback