Konsten att tentaplugga

Alla har vi olika metoder.
Min är nog inte den optimala, det brukar bli lite pressat och ganska intensivt sista dagarna och i synnerhet sista kvällen! Men det fungerar ändå helt okej om man vet hu det ska göras.
Det gäller att fylla på med energi.
Kaffe är min bästis kvällar/nätter som denna. En bra middag är inte helt fel heller. Och självklart några motivationshöjare!

Ikväll har konceptet varit "en blinkygodis för varje färdigskriven sida"
Fungerade utmärkt, delmål is the shit!

Motivationshöjare, tack Mr. !

 

Sen skadar det ju itne att ha något lite större att längta efter, som till exempel kladdkaka med banan att mumsa på till kaffet när man tar en av de lite längre pauserna! Jag blev toknöjd med mitt lilla mästerverk och kommer garanterat göra den fler gånger :)

 

åh-så-gott!

 

Nu har jag fyllt på ytterligare i kaffekoppen, fyllt på med syre i lägenheten (tyvärr även sänkt temperaturen ganska drastiskt) och det är dags att fortsätta tills hjärnan ger upp.

Denna tenta ska jag klara!

Jajamensan fattas bara!

 

/Cilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback