kvällsfunderingar

Tvätten tog lite mer tid av dagen än jag hade tänkt mig, så går det när man tvättar tjocka kläder som inte torkar på den tid man hade tänkt sig. Jaja, jag överlevde ju.
Sitter och har intagit mjukis-style, dricker massa kaffe, utan mjölk för det har jag inte orkat handla än, och har målat naglarna tjusigt lila för att få lite färg i livet. Är galet sällskapssjuk och längtar massor efter Mr. som har flytt stan över helgen.
Seglördag helt enkelt, men imorgon blir bättre, Lillebror kommer på lunchbesök. Som jag har längtat efter den pojken och hans galenskaper, vi har inte setts på över en månad nu! Men imorgon så ^^

Hehe, sötaste Lillebror ^^

hm.. middag kanske. Jo, middag får det bli.
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback