Oh happy day

Mycket bättre dag helt enkelt!
(Humörsvängningar? Jag? neeeejdå! :P )

Bra föreläsning på förmiddagen, mindre bra på eftermiddagen, men det gjorde inget, jag överlevde det. När vi slutade var det strålande solsken och våren var i luften. Lovely! Det var läge att promenera hem, hela vägen hem i solskenet. Sagt och gjort, lite kyligt när det var skugga, men fantastiskt att gå upp över Ramberget och se barmark, träd och massa vacker is som fryst till mitt i smältandet. Trappan var jättevacker! :)
När jag kom hem, alldeles lyrisk av vårkänslor och solsken, upptäckte jag mitt misstag. Mina fötter är helt enkelt inte gjorda för att gå längre sträckor i ett par halvslitna Converse. Goddag skavsår!
Men skulle ju träffa kära mami en stund senare för en eftermiddag på stan, så det var bara att plåstra om de stackars fötterna och knö ner dem i skorna igen, ajajaj!

Så ikväll är det fotompysslande innan jag lägger mig och hoppas de är lite gladare imorgon!
Oh, imorgon ska vi jobba med vårat projekt, vi ska ut i en 3:e klass och göra en övning med eleverna. Kommer bli sjukt intressant att se hur det går, lite nerväs är jag, men på ett bra sätt, det ska bli kul! :)


-solskenskramar-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback