The way you make me feel

Mr. Awesome kom hit igår kväll :) Det var mysigt som alltid, men jisses vad trötta vi var! Vi har nog aldrig gått och lagt oss så tidigt som igår och ändå var jag lätt hatisk mot alarmet i morse... Men vi var ju tvugna att vara uppe och åtminstone ha fått i oss frukost när Annqa och Blondie kom hit för att pluggsällskapa :) De hade kilat in på Systemet på vägen och hade med sig en fredagsflaska rosévin med smultronsmak, en märklig dryck som mest smakade som väldigt stark cider, men det slank ner. Flickorna stannade tills jag skulle bege mig till dansen för kvällen.

Idag var det Locking, sååååå kul! Att få vara lite goofy, bara gunga med och dessutom ha en jättesöt lärare, mina fredagar framöver kommer vara tipptopp :)
Att ta fler dansklasser var ett galet bra beslut! Det är så sjukt kul! Mamma sade något om att jag ju var lite konstig som tränade så mycket, men jag ser det inte som träning, det är ju bara massor med kul!! :D Musklerna, koordinationen och kondisen kommer liksom bara med på köpet...precis som träningsvärken ^^

Nu ska jag nog gå och däcka i sängen för idag, jobb imorgon och en Cilla som knappt kan hålla ögonen öppna...behöver sova länge inatt!



-Sweet dreams my darlings!-
/Cilla


Kommentarer
Postat av: Annqa

Hihi "Blondie" :P

2011-02-04 @ 22:20:33
Postat av: Fummelfot

gör en point

;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback