kärlek, solsken och inspiration

I torsdags kväll slog en feberattack till i flickans kropp. Efter lite övervägande och ett förklarande mail till läraren tog jag en ipren och gick och lade mig istället för att skriva färdigt arbetet i hälsoekonomi. Så det ska in innan torsdag istället.

Igår petade jag lite på arbetet, knarkade ipren och kaffe och blev av med febern. typ.
Sen åkte jag hem till Mr. för lite sympati, te, film och pannkakor, lätt bästa sättet att kurera sig! Sov toklänge idag och efter en härligt lång frukost promenerade jag ner till stan i solskenet tillsammans med Mr. innan jag satte mig på vagnen till Frölunda för att heja på när Fummelfot körde sin rap på open mic.
Silversystrar inledde med några låtar, de är verkligen toppen, (längtar till nästa fredag när jag ska höra dem igen! ) sen var det open mic och Fummelfot och några av hennes klasskamrater körde och de var verkligen awesome allihop! ♥

Silversystrar


Åkte därifrån med en känsa av att vilja skriva. Det kändes märkligt, jag har haft total skrivkramp och inspirationstorka sen jag började plugga på chalmers ungefär, innan dess skrev jag dikter och texter i mängder. Kanske jag är på gång igen?
Den som lever får se.

Nu är det pluggpluggplugg som gäller några dagar, tenta på onsdag eftermiddag och jag SKA sätta den! Inte en enda kuggad (ordinarie) tenta dena terminen, that's my goal! Jag kan!


/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback