Saker jag minns

Gårdagen avslutades på Zaloonen med øhl, Zenith och pubquiz. Riktigt nice sätt att spendera kvällen, slutade dessutom med att jag, hipp som happ, stod på VIP-listan för Spring Break kalaset och fick ett "FestU tycker om mig" nyckelband.
Tänka sig ^^

Sitter och lyssnar på Oskar Linnros och blir nostalgisk...minns 2010 och kan inte annat än le.
Det var ju ett bra år, händelserikt, definitivt! Jag flyttade hemifrån för andra gången, sprang min första mil, började dansa, var på dejter av varierande kvalité (shit vilka typer det finns där ute!), såg sjuka mängder film, drog igång friluftslivet ordentligt igen, blev tok-kär, virkade massa, hittade rätt utbildning, fick nya vänner.... listan kan göras hur lång som helst!
Sommarnostalgisk var det ja...shit, kan nästan känna doften av nyklippt gräs :) Tänk att man kan längta så efter sol och värme, gröna blad, måsskri och doften av hav. jaja, får väl vara lite tålmodig så komemr det nog en sommar i år med ^^

Bild från min härligt soliga funktionärsplats på Först Runt i somras :)



Ikväll blir det middag med Ojla som kommer hit, på tok för längesen vi hade qualitytime! På menyn står korv-stroganoff som jag längtat så sjukligt mycket efter ett tag nu, inte helt normalt kanske :P

-I'll be back!-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback