Fläng-lördag och Chill-söndag

Hade en lördag som såg ut som följande:
klockan ringde 05:00
Jobbade 07 till ca 10
Gick hem till Ojla och åt en andrafrukost, snackade, kikade på foton och hade trevligt
Åkte från honom till Twisted för lördagens Dancehall med Salem (lite av en besvikelse, men jag ger henne en chans till, blir det itne bättre nästa vecka så skippar jag nog den klassen)
Tog mig direkt från Twisted till Fysiken för att springa med Karlsson i solskenet. Dock var slingan aningen isig, så det blev en liten tur till korsvägen -> götaplatsen ->tillbaka till Fysiken.
Vrålhungrig tog jag mig nyduschad och trött hem till Mr. Awesome för att värma min tråkiga micromat, äta och stjäla lite kyssar innan jag begav mig till Buzzstop för att hålla Fummelfot sällskap när hon blev tatuerad.

Gissa om jag var slut sen!?
Fummelfot och jag tog oss till hemköp, lyckades efter sådär 5 försök få med oss allt vi behövde därifrån och begav oss hem till mig för att göra egen sushi. Oh my god vad gott det blev!! Fummelfot lyckades till och med göra inside-out som höll ihop! Omåttligt stolta mumsade vi i oss den delikata middagen och dunsade sedan i säng för en natts välförtjänt sömn.


Tiny pieces of heaven!!


Söndagen var raka motsatsen, tur var det, hade nog inte pallat en sån fullsmockad dag till direkt efter :P
Efter en lång lyxfrukost med laxmackor tog jag mig hemhem för att fortsätta på högtalarbygget. Vi kom så långt att det var dags för provspelning och jag är helt lyrisk! De låter sååå bra! Nästan så jag överväger att skita i målandet och ta hem dem så snart som möjligt, men vet att jag kommer ångra det, lika bra att göra dem riktigt tjusiga på en gång :)
På kvällen åkte jag hem till Ramberget igen för lite myskväll. Skumbad, vindruvor och champagne, ett svårslaget koncept för en underbar kväll! Let's do it again soon ♥


Imorgon är det skola igen, längtar inte överdrivet mycket, men desto mer till kvällens dans! Full rulle till 19:30! Yaay! :D


-Ciao-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback