2011, bring it on!

så var även nyårsafton avklarad.
Jag sov hos T i torsdags och fick under kvällen veta att mamma och pappa tyckte det var en bra idé att låna min lägenhet under nyårsafton, så efter att ha segat lite lagom med fredagsfrukosten och njutit av sällskapet så masade jag mig hem, intensivstädade en timme, stress-piffade mig med Fummelfot innan vi knödde oss ombord på ett fullsatt pendeltåg.
2010 slutade och 2011 började dunderbra med underbara människor i en lägenhet i Kållered. Det var Nyårfest hos Gabs och Smörgåsen med mer mat än vi kunde få i oss och ännu mer sötsaker. Så mätt har jag nog inte varit på hela förra året! (Det skulle eventuellt varit under våran våffelfrossa isf)
Vi dunsade i säng runt halv 4 och jag sov som en stock trots lite ont om benutrymme i soffan. Vaknade av solsken och glada röster i vardagsrummet. Det var en bra start :)

Igår var jag dock lite seg, men det var ju ganska väntat. Efter att jag ätit middag gjord på världens godaste rester från min och från päronens nyårsmiddag så satte jag igång lite Indy och tänkte att det blir väl lagom att se klart den filmen innan jag går och lägger mig, men vaknade 2 timmar senare i soffan och mindes inte mer än högst en tredjedel av filmen. Behövde nog sova tänkte jag och släpade mi gi säng strax efter 21, vilket somvanligt resulterade i att jag vaknade kl. 5 i morse... jaja, nu är det bara att slänga upp fysiologiböckerna och plugga järnet till tentan. go! go! go!
Men först ska jag ladda med en andra frukost :)

Kommentarer
Postat av: Fummelfot

ÅH, våffelfrossan! Jisses, den hade jag nästan glömt! Fina, fina minnen. :) Jag tyckte hemskt mycket om att fira nyår med din bebe. Nytt år med massa spännande grejer, woho! Mot oändligheten och vidare! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback