feeling good

Oj vad det  var sega föreläsningar igår! Jag trodde dagen aldrig skulle ta slut. Rödtott och jag gav upp en timma tidigt och knatade ner på stan istället. Jah fick köpt min termosmugg, äntligen! En blå/turkos från Primus. Man kan stänga den ordentligt och faktiskt ha den i väskan utan att den läcker! (förutsatt att man kommer ihåg att stänga den då:P)

På kvällen fikade jag med underbaraste Fummelfot, drack te som smakade mer som varm saft än som te, babblade av mig, lyssnade på hennes babbel och har nog dessutom fixat så jag kan låna en toppenbra klänning till fredagens jubileumzittning :D
Kommer bli tipptopp ^^

Nu ska jag snart bli upphämtad av pappsen och åka hemhem till Onsala för att påbörja byggandet av mina nya högtalare, lite limmande och sågande innan man kan sätta det tekniska på plats och då behöver jag större utrymme och bättre verktyg än vad som finns hemma hos mig :)


-♥-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback