Feeling lucky

Jag lyckades med konststycket att spräcka mina jeansleggins igår, ingen höjdare direkt eftersom det var de enda användbara byxorna jag ägde. Så idag gav jag mig ut på byxjakt efter skolan, hade inte särskilt höga förhoppningar om att hitta något, men man måste ju försöka! Började på Gina Tricot, letade efter nya jeansleggins eftersom jag gillade de jag hade innan de sprack. Nope, nada, nothing, de hade inga alls! Lätt uppgiven tänkte jag att "jaha, det är väl bara att plåga sig igenom jeanssortimentat i hela stan då och ta de som sitter minst illa. "
Men det blev ett kort letande, hittade två par på Gina som satt som en smäck! 350 kr för två par, jag är faktiskt inte helt missnöjd, alls ^^

Imorgon är det pubrunda på Chalmers, har längtat massa efter det! Gott att dricka och fullt av härliga människor, ett bra koncept helt enkelt,  kommer bli awesome! (förutsatt att jag inte halkar och slår ihjäl mig mellan pubarna, damn vad det är halt ute!)


-So long-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback