Fyradagarslov!

kompletteringen av hemtentan är inlämnad och klar och nu har jag äntligen lov på riktigt några dagar! Så jag kan med gott samveta göra precis vad jag vill :)

Åt lunch med Mami idag, det var längesen sist och lika trevligt som alltid även om hon var trött och lite sliten efter första jobbveckan efter semestern. Men lite skratt och tjatter muntrade nog upp henne lite, det behövde hon nog mer än jag gjorde. Sötmamma ♥
Fick sms från Fummelfot om att Silversystrar ska spela på Jazzhuset i februari och hon undrade om ajg ville följa med. Det står nu inskrivet i kalendern, kommer bli awesome! :D

Jag ska döda datorn och lägga mig snart, imorgon är det jobb kl. 06:30 som väntar. Ser inte riktigt fram emot det, men det kommer kännas bra när jag får lönen iaf. Tänkte även masa mig till Fysiken för att genomföra årets andra träningspass, det gäller att börja i tid om jag ska klara Göteborgsvarvet och det SKA jag göra! Är nog första vettiga och relativt realistiska nyårslöftet jag haft någonsin :P

-Sweet Dreams-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback