I think I'm falling

Tenta igår, jag kunde i alla fall skriva namn och personnummer rätt, men där gick tydligen gränsen :P Och som om inte det var nog så bröt min telefon samman igen "sätt i SIM" aaargh, jag blev så förbannad, det var en gång för mycket helt enkelt! Så när jag sen var nere på stan och letade present till Lillebror hittade jag en Sony Ericsson xperia X10 Mini Pro på rea och slog till. Så nu är jag med Android, får se hur det ska gå ^^ Träffade även Björnen en snabbis och fick lite pengar, det satt fint efter att just ha köpt telefon :P

Jag har en sån, en alldeles egeeen! <3

En sån, en röd, det har jag och den är så fiin!


Kvällen spenderades till en början hos T (jag lovar, jag ska komma på ett nytt nick...snart!) där vi åt negerbollar och såg på Tron, den gamla filmen alltså. Sen begav vi oss mot Bergakungen där vi mötte upp Philgood för att se Tron Legacy 3D. Det var niiiice! :D Man ska dock ha sett den gamla filmen först, det ger en helt annan förståelse för filmen och jag hade nog inte alls gillat den nya lika mycket annars :P
Glada i hågen hittade vi, efter lite letande en bar där vi kunde slå oss ner och ta en øhl. Jag satt nog ner i 20 minuter iaf och hann njuta av en riktigt fin Newcastle innan jag rusade till pendeln hem till KBA. Lillebror fyller ju år idag, då ska det sjungas på morgonen och vad vore jag för syrra om jag missade det? ♥

Nu bär det snart av till Ojla för lite middag och lyssna på berättelser om hans äventyr i utlandet över jullovet.


-Au Revoir-
/Cilla

Kommentarer
Postat av: T

Tycker fortfarande att Mr. Awesome är ett bra smeknamn ^^

2011-01-11 @ 23:05:30
Postat av: Annqa

Mr. Teacup? Tänkte på bokstaven "T" och att det lät som Tea.



Pretty phoooone!

2011-01-12 @ 17:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback