Kära återseenden

Var på Chalmers en sväng i förmiddags och pratade med Berg, tänkte läsa om en kurs senare i vär och då måste man ju vara inskriven, det fixade hon ät mig så jag är både på Chalmers och GU i vår. Passade på att luncha med Ojla i Zaloonen när jag ändå var i krokarna och vi fick jättetrevligt sällskap vid bordet, alltid kul att träffa det fina Z-folket igen ^^
Terminsstart på GU idag också. Massor att prata om och det tog en bra stund att komma in i föreläsningslunken och antecknandet igen, men det blir nog bättre imorgon, nu har jag ju värmt upp lite :P

Kilade in på Barbarella efter skolan och uppdaterade mitt smyckesförråd lite, I will be so blingbling! :P
Ska nog ta och prova dem nu på stört, kan inte hålla mig längre :)
Sen blir det en stor kopp te.

-På återskrivande-
/Cilla

Kommentarer
Postat av: Fummelfot

Blingbling? Jag vill se! =D Babyyy, jag längtar värsta mycket till lördag, det är ju en freakin' EVIGHET! tills dess! Fast jag har din födelsedagspresent nu, yay! Och jag måste komma på ett nick också, Varberg duger faktiskt inte. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback