Let's build a snowman, we can make him our best friend!

Finbesök idag med av Annqa.
Jag borde plugga, men känner mig galet ofokuserad. Det är ett sockerdrickspirr i kroppen och jag har svårt att sitta still. Jag gillar det. Det känns som något bra är på gång :)
Annqa däremot är duktig och pluggar, hon har nog fått betydligt mycket mer gjort än jag idag :P

Ikväll får jag skånskt besök av Oh som stannar över natten i GBG innan han åker upp till Idre imorgon. Ska bli trevligt med ett avbrott, lite middagssällskap och eventuellt lite snögubbebyggande.. Om jag lyckas få med honom ut. Fast vem vet, jag kanske inte alls känner för att bygga snögubbe ikväll, känner jag honom rätt så lär vi nog hamna i soffan vid en film istället.

Har börjat fundera på om det är värt att organisera födelsedagsfirande i år. Inte jättesugen på det samtidigt som det alltid är kul att samla vännerna och ha en trevlig kväll. En födelsedagsfilmkväll kanske? får klura vidare på det ett tag tror jag.

Nu ska jag plugga...kanske... om jag klarar av att fokusera :P

/Cilla

Kommentarer
Postat av: Fummelfot

Jag har också funderingar på det där med födelsedagsfirande och jag skulle nog helst ha typ pjyamasparty. Ska vi slå våra kuddar ihop och ha dubbelfirande av mig och dig? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback