Middag på Ostkupan och namnbyte

Middagen hos Ojla var toppentrevlig, vi fick sällskap av hans korridorsgranne, hon bjöd på ostsås och broccoli till pastan :) Mycket att prata om när man inte setts på ett tag ,men jag åkte hem låångt innan sista bussen gick för omväxlings skull. var hemma före midnatt!

Lyckades anstränga mig lite på hemtentan som ska kompletteras och lämnas in imorgon. Kom ju faktiskt en bra bit innan jag bjöd över Mr. Awesome på middag. Film hann vi med också innan vi kröp isäng, City of God (massa knark, folk som sköt och folk som dog, men en bra film) och sällskapsresan, en klassiker som aldrig blir dålig, bara omodern :)
Idag tog vi oss sovmorgon till 11:30-ish och sen fixade jag pannkaksfrukost, jodå, jag är ganska nöjd ^^


{ Förtydligande: T kommer ett tag framöver ha Mr.Awesome som provisoriskt nick. Hans eget förslag och jag kan ju uppenbarligen inte komma på något annat som skulle passa bättre, även om jag riskerar att han får storhetsvansinne nu... Fast han är han ju faktiskt ganska awesome och det är mycket bättre än bara "T" ^^ }

Nu är det dock slut på det roliga och kaffekoppen jag hade som ursäkt för att blogga lite är urdrucken, så jag får väl återgå till tentaskrivandet.

-Take care-
/Cilla

Kommentarer
Postat av: Mr. Awesome

Gilla

2011-01-14 @ 00:40:56
Postat av: Fummelfot

MR. AWESOME! JAG DÖÖÖR! ^^

Postat av: Cilla

HAHAHhah, men det ÄR bara tills jag kommer på ngt annat!

I promise, jag gör mitt bästa :P

2011-01-16 @ 17:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback