Pubar, pyssel och födelsedagsfirande

Som jag hade längtat efter torsdagens pubrunda på Chalmers! Var jättepepp! Och det var jag väl fortfarande när jag var där, men såå trött! Hade utan några som helst problem kunnat somna inne på Gasquen. Den natten sov jag galet gott och hade sovmorgon och senfrukost hos Mr. Awsome innan jag traskade ner på stan för lite shopping, det var garn, blingblingpärlor och akvarellblock som fick följa med hem...men vantar som jag faktiskt behövde, det glömde jag av totalt...jaja, man kan inte komma ihåg allt :P

Igår var det pysselmys hos Tiger och Björnen, jag virkade ett partyfodral till min mobil, sååå fint i svart och guld! Sen åkte jag hemhem, fick sällskap av Fummelfot och vi åt en utsökt middag som avslutning på mitt 22:a levnadsår. Mätt var jag, äckligt mätt, men på något märkligt vis var jag ändå hungrig när jag imorse blev väckt av fyra vackra stämmor som sjöng "Ja må hon leva" och kom med tårta och presenter. Finns sämre sätt att vakna på, helt klart :)
Min familj = ♥!!

I det största av alla paket låg päronens förra förstärkare och en liten papperslapp.
Ett par nya högtalare ska byggas och ersätta de små pluttarna jag har haft i säkert 10 år nu.
ME SO HAPPY!! :D


Ikväll är det tårtkalas dagen till ära, ska bli kul att samla lite vänner och äta tårta, mer avancerat än så behöver det inte vara när man fyller 23 :)


/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback