Det finns en färg..

...och den är Grå

Igår var det dags för Zätaz Jubileumzittning på Chalmers. Jag åkte hem till Mr. Awesome innan för att byta om, han hade lite sistaminutensyjunta och sydde i en skjortknapp och jag hejade glatt på, that's teamwork :P Tills slut var det ordning på både klänning, skjorta och slipsknut och vi trotsade kylan och begav oss till zittningen. Det var en tjusig tillställning fylld av god mat och dryck, stiliga herrar i kostym och damer i tjusiga klänningar :)
Det var tävlingar i bl.a. katapultbygge och BIB-design, tyckte faktiskt att våran BIB var riktigt tjusig, men domarna var visst av en annan åsikt, ingen vinst där inte. Men huvudsaken är ju att i vet att våran var snyggast!

Efter zittningen var det tal om bastu, men vi fastnade i FestU-rummet istället och blev musiknostalgiska á la 90-tal. Shit vad många låtar jag nästan hade glömt av! (Gick och nynnade på yeah-yeah-wow-wow på hemvägen) Tiden flög iväg och ledde till en galet trött Cilla som kom hem strax efter halv 4 och dunsade i säng. Lite svårt att somna trots tröttheten, men till slut gav hjärnkontoret upp och stängde ner. Sova är ganska underbart ibland :)

Idag ska jag träffa Ojla en sväng, har inte lust att vara själv hela långa dagen, och då får man ju ta tag i det och helt enkelt boka upp en av sina vänner :D

-bye-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback