I cant stop this feeling, deep inside of me

Snön är tillbaka, det ligger vackert vitt på marken efter några dagar med slask.
lovely!

Det är en vecka kvar till Lillebrors födelsedag och jag har iiingen aning om vad jag ska hitta på! Men det löser sig, det är ju en hel vecka kvar.. Liten bror, vad skulle jag göra utan honom, min solstråle! Det är sjukt vad man kan älska någon som går en på nerverna så totalt emellanåt!♥

Igår gjorde jag det, äntligen! Jag köpte gymkort! Snålheten slog till och det fick bli Fysiken Gibraltar även om Kaserntorget hade varit bättre sen när skolan börjar. Men nu har jag iaf någon stans att träna och igår var årets första tur i löparskorna...hade helt glömt av hur vidrigt det är att springa på band! Det är ingen antydan till fläkt eftersom det inte finns någon fartvind, man kommer ingen vart och tittar man på tvskärmarna osm sitter i taken riskerar man (eller iaf jag med min halvkassa balans) att springa av banget och slå sig sönder och samman...Men jag körde 5 km, lite mag- och ryggövningar och avslutade med att nääästan somna i bastun. Underbart :) Seg och glad knatade jag upp till Emilsborg hem till T. Massa film fick flytta in på min hårddisk och vi såg på den gamla "gone in 60 seconds"...jeez, segaste jag sett på länge, tjusiga bilar var det visserligen, men det är nog ingen film jag komemr se om direkt, föredrar den nya :P
Inte har jag fått mycket vettigt gjort idag... Hjälpa T att sätta upp lite tavlor är visserligen ganska vettigt och sjukt nice blev det, men dagen liskom bara försvann, tiden går fort när man har trevligt :) Kom inte hem förrän vid 16 och då var det ju nästan dags för mat och sen blev det film och sen...ja tiden bara försvann.

Imorgon ska jag plugga, faktiskt! Hade ett tag lite optimistiskt inbillat mig att jag skulle till gymmet en sväng imorgon med, men träningsvärken ber mig att stanna hemma, så jag lyder. Får ta det till helgen istället.

Nu är det läggdags.

-Sweet dreams-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback