Recept för lagom avancerad fredagskväll

Ingredienser:
*En god väninna
*Valfri smarrig mat
*Ett glas rödvin (minst!)
*Samtal om livet
*En feelgood-film

Fummelfot var här igår, vi tog en promenad till mölndals centrum för att köpa lite goda grönsaker till kvällens middag. Hon är en räddande ängel såna dagar, när allting går dåligt, när kärleken är för långt bort och när tankarna inte fungerar riktigt som de borde. Att då få en varm kram och kloka ord från Fummelfot är verkligen guld värt! ♥
På kvällen var det god middag, ett glas rött och film som gällde. Det blev en smarrig sallad och sedan raw äppelpaj till efterrätt. Hade nästan glömt hur god den är! Yummie!

Idag ska jag samla kraft och masa mig hemhem till onsala, koppla av, få lite miljöombyte och familjekärlek :)


/Cilla

Kommentarer
Postat av: Fummelfot

Du kan vara guld värd. <3 Jag är så himla glad att du bor nära mig nu, det känns så fint att kunna spontangöra saker och lite löst boka upp sig då och då, för det är bara 5 minuter mellan oss what ever happens. Bebe. <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback