I'm so lucky

Jobbdag igen och jag fick träffa flera, för mig, nya vårdtagare att gå till. Efter en natt med lätt sömnbrist (grannen spikade och borrade i betongväggen fram till drygt 22:30... kul... ) Var jag väldigt tacksam över att de var så snälla och trevliga. De är så fina människor, fulla av spännande berättelser och jag önskar att det fanns mer tid att vara hos vissa av dem.
Jag har ett fantastiskt jobb =)

Idag är det ett halvår sedan jag och min älskade Mr. blev ett par, jag begriper inte vart tiden tog vägen, men jag vet att det har varit underbart! 6 månader fyllda av kärlek och upplevelser, jag hoppas det blir många många fler framöver tillsammans med denna fantastiska människa.
Jag älskar dig! ♥


/Cilla

Kommentarer
Postat av: Mr.

Älskar dig med <3

2011-07-31 @ 23:23:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback