Veckostartskottet har gått

No more telefonförsäljning för mig, ångestfyllt beslut och jag hatar mig själv en smula för att jag "gav upp". Men som kloka människor omkring mig försökt få mig att inse så är inte alla gjorda för ett sånt jobb, det krävs helt enkelt en annan personlighet än min. Försöker släppa det och inte se det som ett misslyckande... kommer kräva lite ansträngning  och tid.

Idag har jag varit och tvättat hos Fummelfot och bekantat mig med hennes fantastiska lilla
Kenny. Jag upptäckte nämligen att det inte fanns tvättid förrän i nästa vecka och det närmar sig kris i garderoben, särskilt underklädeslådan är snart pinsamt tom. Så Kenny räddade mig medan Fummelfot och jag tog det lugnt i soffan. Börjar se fördelarna, helt klart! Eftersom min Mr. inte kom med tvättfunktion så är jag galet sugen på en liten Kenny för att komplettera det, står nu på min "saker-jag-ska-köpa-när-jag-har-pengar-lista" ^^


Nu ska jag nog masa mig i säng så jag inte sover bort hela dagen imorgon.


-nitenite-
/Cilla

Kommentarer
Postat av: Fummelfot

Och till dess att du har pengar, så har du alltid nyckeln till min lägenhet och fri tillgång till my man. ;)



Jag förstår verkligen känslan av att ha "gett upp" och det är helt OK att du känner så. Klart att en vill klara av allting som en ger sig på och gärna med inget mindre än succé... men så blir det inte alla gånger. Jag tycker du är jättebra som kan ta det beslutet att du prioriterar dig själv och ditt välmående framför allt - det är det definitivt inte alla som kan (och det är väl en anledning till att folk stressar ihjäl sig på sina jobb och får hjärtattacker).



Du är empatisk och engagerad, arbetsvillig och fysisk stark. Dessutom noggrann och intelligent. (Och jävligt snygg. ;)) En kick-ass brud även om det inte alltid känns så, men så ÄR det.

<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback