Fail

Att hålla sig vaken igår var helt enkelt dömt att misslyckas.
Jag var helt körd i kroppen, den gapade och skrek på mig "GÅ OCH LÄGG DIG!". Som den duktiga flicka jag är så gjorde jag som jag blev tillsagd och dröste i säng strax efter 21, somnade inte långt efter att huvudet dunsat i den mjuka kudden. Behövde nog sova ut lite för jag sov som en stock tills klockan var 8. I normala fall hade jag varit klarvaken redan kl. 5 om jag gick och lade mig så tidigt. Nice!

Har haft finbesök av Annqa ikväll, hon kom hit alldeles oljig om händerna och utbrast lite uppgivet att hennes kedja hade hoppat. Men det fixade Handywoman Cilla på ett kick ;) Vi åt kötfärssås, filosoferade om livet och drack måndagssnaps för att få en bra start på veckan. Mätta och nöjda begav vi oss ut att palla fläder, det doftar så gott, de är så fina, jag är fläderfrälst!

Imorgon är det torsdag om två dagar. ♥


/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback