Flädertider

I morse vaknade jag till ljudet av ösregn, inte direkt bästa motivationen för att gå upp och traska till jobbet. Men med lite regnkläder så var det itne så dumt ändå, faktiskt ganska skönt! Gick lite tidigare för att hinna palla fläderblommor på vägen, det finns i överflöd just nu och i skrivandets stund står årets skörd och drar för att bli ljuvligt svalkande flädersaft :)

tycker kvällen går olidligt långsamt för jag är jättetrött och vill gå och lägga mig, men vill inte gärna vakna när solen går upp imorgon (somom det skulle märkas genom alla molnen...). Så något måste jg sysselsätta mig med för att få tiden att gå tills det är tid att sova, men det ska nog lösa sig ^^


-hej så länge-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback