Jobba jobba JOBB! :D

Jobbar helgen för Edling, segt. Dessutom hade de glömt beställa igår, gjord det i morse och varorna blev sena... När de väl dök upp (och jag hunnit packa upp massor av Icas pallar istället) visade det sig bara vara två pall. Blö! Hoppas det är ordning imorgon så jag slipper vänta på grejorna igen!

Var ju på intervju igår.
Det gick toppen!
Den 29:e ska jag gå utbildning och sen är det bara att köra, jag ska bli en kick-ass försäljare! Finns även möjlighet till kvällsjobb i höst när skolan börjat, får se hur det känns innan jag bestämmer mig för hur det blir med det.

Nu är jag trött och sliten, om en timme kommer föräldrarna hit för lite quality-time (och för att hjälpa mig sätta upp lite grejor och att tömma min skrubb på pappas alla verktyg :P ). Bäst jag sätter på kaffe så det finns när de kommer, annars blir det kaos ^^

/Cilla

Kommentarer
Postat av: Annqa

Du är grym sötnos! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback