Längtan till Dig

Har spenderat helgen hemhemma hos föräldrarna, fått sol, avkoppling, god mat och sjuka mängder kaffe. En bra helg helt enkelt! Men idag var det bara felfelfel, efter lunch fick min mobil totalflipp och jag blev frustrerad och arg. Sen satt den känslan i resten av dagen, när jag kom hem snörade jag på mig löparskorna, gick till Safjället och sprang två rundor. Det var skönt att rensa skallen, få lite luft, bli lite trött. Väl hemma igen blev det dusch och sen fyllde jag badkaret med vatten och skum, rensade jordgubbar och hade en riktigt lyxig kväll i badet.
Det kändes bättre sen :)

Har bokat biljetter till Västerås över midsommar idag, känns både bra och vansinnigt jobbigt!
Nu har jag ett datum och en tid då jag vet att jag får träffa älskade Mr. igen, det är jätteskönt, galet efterlängtat och ska bli jättekul att se var han kommer ifrån, träffa föräldrarna och så. Men att veta en tid och ett datum när jag måste åka därifrån igen är inte alls lika kul...
Fan vad jag saknar den mannen och vi har bara varit ifrån varandra i en vecka än så länge. Galet, de man älskar mest är de som är svårast att vara ifrån.
Längtar så det gör ont.


/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback