Run away

Har en seg dag och har haft en molande känsla i hela mig sen jag vaknade.
Tror det kallas saknad.
Jag behöver en kram.

Åkte till slottis en sväng och njöt av solskenet, men hann bara ligga och ta det lugnt en liten stund innan jag upptäckte att jag lagt mig nästan mitt i den väg som alla förväntansfulla och glada människor tog till WTAI. Oh well, bara ignorera, jag skulle ju ha en dag i solen! Blev inte mer än två timmar dock, tröttnade på alla människor och åkte hem för att knö in mig på min balkong istället. Ställde mig framför badrumsspegeln och inspekterade brännan, jeez, det är inte vackert, den bikinitoppen blir det inte fler gånger i solen iaf! Det går en vågig linje över bröstet som skiljer det rosaliknande huden från den ljusa... not very charming, no...

Vill ut och springa, springa bort alla tankar och elände (Det är inte alltid så kul att vara kvinna, stå ut med hormoner som fuckar upp humöret och tankarna med jämna mellanrum.) Men värmen säger nej, så det får bli senare ikväll.


/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback