shoppingkollaps

Var på utflykt till frölunda torg med Ojla idag, tanken var att jag skulle hitta något som jag kunde lägga presentkortspengarna på, men för en gångs skull så var shoppinginspirationen totalt frånvarande! Hur gick det till? kollaps? Hittade iaf två par fancy örhängen på Glitter innan jag gav upp och vi satte oss på ett fik och babblade istället medan jag smuttade på en kaffe. Mitt på dagen, mitt i veckan är en bra tid att fika, lugnt och skönt :)

Idag var det dags att hälla upp flädersaften! Den blev hemskt god, men var nog mer nöjd förra året. Jag snålade på sockret den här gången för enligt mig är 2 kg galet mycket socker! men hade utan problem kunnat snåla ännu mer på det, den blev betydligt sötare i år. Oh well, barra att försöka komam ihåg det till nästa år... fast jag kom ju inte ihåg vad jag gjorde förra året, så varför skulle jag komma ihåg det denna gången? :P


Och imorgon kära vänner är det ÄNTLIGEN torsdag!


/Cilla

Kommentarer
Postat av: Fummelfot

Jag är en utmärkt shopping-musa, så säg till om du behöver sällskap nästa gång, så ska vi nog hitta något du kan slösa pengar på. ;)

HURRA för torsdag! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback