Tentatime



Dags för terminens sista tenta idag, jag laddar med lyxfrukost, repeterar lite och packar med mig resterna av gårdagens biggaråer att mumsa på tentan. Det får gå som det går, i värsta fall får jag plugga fysiologi i sommar igen, men det vet jag inte förrän tentaresultaten har kommit. Innan dess tänker jag inte öppna en enda kursbok! Efter tentan ska jag sätta mig och läsa skönlitteratur, för att jag vill!
Galet att jag i och med denna tentan har gått ett helt år på Hälsopromotionsprogrammet, det har gått så himla fort och faktiskt varit övervägande både intressant och kul. Till hösten börjar kostinriktningen och jag ser verkligen fram emot att äntligen få lite mer inriktade studier. Jag vet fortfarande inte vad man "blir" efteråt eller vad jag kommer kunna jobba med, men det är något jag är intresserad av och vill lära mig. Det får helt enkelt räcka för tillfället :)

/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback